Coronaproof uitjes in Brabant
In deze onzekere tijden willen wij u graag op de hoogte houden van hoe Uit in Zuid omgaat met de ongekende uitbraak van COVID-19 (coronavirus) in Nederland. Dit leidt tot een aantal ongewone situaties en wij krijgen iedere dag ontzettend veel telefoontjes en mailtjes met vragen omtrent ons beleid met het coronavirus. Uiteraard geheel begrijpelijk en helemaal terecht.
Om al deze vragen in één keer te beantwoorden hebben wij deze FAQ-pagina aangemaakt op onze website. Heeft u vragen omtrent ons beleid om het coronavirus? Dan willen wij u vragen om allereerst deze pagina goed door te lezen en hopelijk worden uw vragen hiermee beantwoord?
Heeft u alsnog vragen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via 0162 – 727 040. Wij zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur en wij zullen u allen zo spoedig en zo goed mogelijk te woord staan. Heeft u een uitje geboekt bij Uit in Zuid of bent u van plan om dit te doen dan leest u hieronder vragen en antwoorden die u verder kunnen helpen.
U kunt met de huidige maatregelen die nu van kracht zijn nog steeds bij ons terecht met één huishouden. Onze tuk tuks zijn tegenwoordig geheel coronaproof door het plaatsen van plastic schermen in de tuk tuks. Ook kunnen wij plastic schermen plaatsen in onze elektrische sloepen en u kunt nog steeds een leuke escaperoom bij ons boeken met uw huishouden. Of wat dacht u van een tandemtocht in de buitenlucht? Even een frisse neus halen!
Wij houden bij al deze activiteiten uiteraard rekening met de 1,5 meter afstand.
- 1. Ik heb een uitje geboekt in 2020 of 2021. Wat nu?
We gaan in overleg en verplaatsen uw uitje kosteloos naar een andere beschikbare datum. Wat betreft het kosteloos verplaatsen van het geboekte uitje willen wij zo flexibel mogelijk optreden om, zowel voor u als voor ons, een goede oplossing te vinden. Hiervoor hebben wij het volgende besloten: u heeft, vanaf de datum dat het uitje is geboekt, 1 jaar de tijd om het uitje op een nieuwe datum bij ons te boeken. Zoals u wellicht begrijpt bent u niet de enige die zijn/haar uitje moet verplaatsen en dit zorgt voor een flinke puzzel binnen onze planning. Wij willen u vragen om zo snel mogelijk een nieuwe datum naar ons te communiceren en hierbij niet één maar minimaal 2 data aan ons door te geven zodat we kunnen kijken wat past.
- 2. Ik heb in 2021 een uitje geboekt maar weet nog niet of ik het door wil laten gaan.
Op dit moment blijven onze algemene voorwaarden van kracht op alle uitjes die geboekt zijn in 2021. Wanneer de maatregelen niet versoepelen en blijven aanhouden, snappen wij dat dit een zeer ongewone situatie is. Wij zijn flexibel en denken graag met u mee. Hiervoor adviseren wij om contact met ons op te nemen. Heeft u direct al nieuwe datums in gedachte? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen om het uitje te verplaatsen.
- 3. Ik heb een uitje geboekt en wil dit 100% annuleren. Hoe gaan jullie hiermee om?
Helaas is een uitje kosteloos annuleren voor ons echt geen optie. Bij het annuleren van een uitje ontvangt u van ons een factuur van een percentage van de kosten van het geplande uitje. Wel ontvangt u hierbij ook direct aan voucher welke in te leveren is t/m 2022. Dit heeft overigens ook zeker niet onze voorkeur. Onze voorkeur heeft absoluut het kosteloos verplaatsen van uw uitje.
- 4. Ik wil graag een offerte aanvragen of een uitje regelen, maar twijfel over de aanhoudende situatie.
Wij gaan te werk zoals u van ons gewend bent. Echter zullen wij ons flexibel opstellen wanneer het virus aan blijft houden. In al onze overeenkomsten zullen wij hierover een extra regel toevoegen. Wij gaan ervan uit dat wij binnenkort gewoon weer geweldige uitjes in onze prachtige omgeving kunnen organiseren. Wacht daarom niet te lang en vraag een geheel vrijblijvende offerte aan. Neem alvast een kijkje tussen al onze arrangementen. Twijfel niet en laat u informeren door te bellen naar 0162 - 727 040 of stuur een mail naar info@uitinzuid.nl.
Let op: doordat er al veel uitjes verplaatst zijn naar 2021 is onze planning voor volgend jaar drukker dan normaal. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u niet te lang te wachten met het doen van een aanvraag. Zoals hierboven in ons beleid omtrent het coronavirus loop je hiermee geen risico. Uit in Zuid zal dit beleid langer doortrekken op het moment dat o.a. de beperkende maatregelen zich onverhoopt langer voordoen.
Binnen Uit in Zuid nemen wij ieder dag alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Uit in Zuid ten strengste worden nageleefd door al onze personeelsleden. Uiteraard blijven hiernaast onder andere onze horeca locaties gesloten, werken wij bijvoorbeeld op kantoor met een halve bezetting en proberen wij ons personeel zo veel mogelijk te spreiden.
De belangrijkste maatregelen die u zelf kan nemen om verspreiding te voorkomen zijn:
- Was uw handen regelmatig
- Hoest en nies in uw ellenbogen
- Gebruik papieren zakdoekjes
- Geen handen schudden
- Blijf thuis bij nies, hoest en griepklachten
Echter wilt dit niet zeggen dat Uit in Zuid volledig gesloten is. Heel Nederland wordt gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven zitten maar een frisse neus halen in een veilig en zeer rustig gebied kan absoluut geen kwaad. Daarom hebben wij onze uitjes daar waar mogelijk coronaproef gemaakt. Neem dus gerust een kijkje bij onze coronaproof arrangementen.
Voor meer informatie kunt u altijd bellen naar 0162 – 727 040 of mailen naar info@uitinzuid.nl.
Twee leuke opties voor dit najaar:
- Huur een tandem
- 10:00 tot 17:00 uur voor € 25,- per stuk
- Huur een tuk tuk
- Voor 4 uurtjes voor €125,- per stuk
Alle twee hele leuke opties waarbij u uiteraard alle materialen alleen voor uw gezelschap reserveert. U krijgt van ons mooie routes mee door de natuur met mooie plekken waar u onderweg bijvoorbeeld fijn met het gezin kunt picknicken in de frisse lucht.
De ontwikkelingen rondom het coronavirus zullen wij op de voet volgen en indien nodig zullen wij onze bedrijfsvoering hierop aanpassen.