Heb je vragen? Neem vrijblijvend contact op of bel op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur op 0162 - 727 040. Ook bereikbaar na 17.00 uur op 06 24 12 36 59

FAQ Coronavirus

 

In deze onzekere tijden willen wij u graag op de hoogte houden van hoe Uit in Zuid omgaat met de ongekende uitbraak van COVID-19 (coronavirus) in Nederland. Dit leidt tot een aantal ongewone situaties en wij krijgen iedere dag ontzettend veel telefoontjes en mailtjes met vragen omtrent ons beleid met het coronavirus. Uiteraard geheel begrijpelijk en helemaal terecht.  

 

Om al deze vragen in één keer te beantwoorden hebben wij deze FAQ-pagina aangemaakt op onze website. Heeft u vragen omtrent ons beleid om het coronavirus? Dan willen wij u vragen om allereerst deze pagina goed door te lezen en hopelijk worden uw vragen hiermee beantwoord.? 

 

Heeft u alsnog vragen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via 0162 – 727 040 (vraag naar Lindsey). Lindsey is beschikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur en zal u allen zo spoedig en zo goed mogelijk te woord staan. Heeft u een uitje geboekt bij Uit in Zuid of bent u van plan om dit te doen dan leest u hieronder vragen en antwoorden die verder kunnen helpen. 

 

  1. 1. Ik heb een uitje geboekt vóór 1 juni 2020. Wat nu? 

We gaan in overleg en verplaatsen uw uitje kosteloos naar een andere beschikbare datum. Wat betreft het kosteloos verplaatsen van het geboekte uitje willen wij zo flexibel mogelijk optreden om, zowel voor u als voor ons, een goede oplossing te vinden. Hiervoor hebben wij het volgende besloten: u heeft, vanaf de datum dat het uitje is geboekt, 1 jaar de tijd om het uitje op een nieuwe datum bij ons te boeken. (Voorbeeld: u heeft een uitje geboekt op 4 april 2020, dan kunt u dus een nieuwe datum voor het uitje doorgeven tot 4 april 2021.Zoals u wellicht begrijpt bent u niet de enige die zijn/haar uitje moet verplaatsen en dit zorgt voor een flinke puzzel binnen onze planning. Wij willen u vragen om vóór 18 april 2020 met ons een nieuwe datum te communiceren en hierbij niet één maar minimaal 2 datums aan ons door te geven zodat we kunnen kijken wat past.  

 

  1. 2. Ik heb na 1 juni 2020 een uitje geboekt maar weet nog niet of ik het door wil laten gaan. 

Op dit moment blijven onze algemene voorwaarden van kracht op alle uitjes die geboekt zijn na 1 juni 2020. Wanneer de maatregelen niet versoepelen en blijven aanhouden, snappen wij dat dit een zeer ongewone situatie is. Wij zijn flexibel en denken graag met u mee. Hiervoor adviseren wij om contact met ons op te nemen. Wel willen wij u vragen dit te doen na 1 juni 2020 aangezien wij het op dit moment ontzettend druk hebben met het verplaatsen van de uitjes die zijn geboekt tot 1 juni 2020. Heeft u direct al nieuwe datums in gedachte? Dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen om het uitje te verplaatsen.  

 

  1. 3. Ik heb een uitje geboekt en wil dit 100% annuleren. Hoe gaan jullie hiermee om? 

Helaas is een uitje kosteloos annuleren voor ons echt geen optie. Bij het annuleren van een uitje ontvangt u van ons een factuur van een percentage van de kosten van het geplande uitje. Wel ontvangt u hierbij ook direct aan voucher welke in te leveren is t/m 2022. Dit heeft overigens ook zeker niet onze voorkeur. Onze voorkeur heeft absoluut het kosteloos verplaatsen van uw uitje. 

 

  1. 4. Ik wil graag een offerte aanvragen of een uitje regelen, maar twijfel over de aanhoudende situatie.

Wij gaan te werk zoals u van ons gewend bent. Echter zullen wij ons flexibel opstellen wanneer het virus aan blijft houden. In al onze overeenkomsten zullen wij hierover een extra regel toevoegen. Wij gaan ervan uit dat wij binnenkort gewoon weer geweldige uitjes in onze prachtige omgeving kunnen organiseren. Wacht daarom niet te lang en vraag een geheel vrijblijvende offerte aan. Wij verwachten dat het door deze situatie (en alle verplaatsingen) het einde van het jaar drukker wordt dan normaal. U kunt alvast een kijkje nemen tussen al onze arrangementen. Twijfel niet en laat u informeren door te bellen naar 0162 727 040 of stuur een mail naar info@uitinzuid.nl. 

 

Let op: doordat al onze uitjes worden opgeschoven, verwachten wij later dit jaar meer drukte dan normaal. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u niet te lang te wachten met het doen van een aanvraag. Zoals hierboven in ons beleid omtrent het coronavirus loop je hiermee geen risico. Uit in Zuid zal dit beleid langer doortrekken op het moment dat o.a. de beperkende maatregelen zich onverhoopt langer voordoen. 

 

Binnen Uit in Zuid nemen wij ieder dag alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Uit in Zuid ten strengste worden nageleefd door al onze personeelsleden. Uiteraard blijft hiernaast onder andere ons restaurant gesloten en werken wij bijvoorbeeld op kantoor met een halve bezetting en proberen wij ons personeel zo veel mogelijk te spreiden.

 

De belangrijkste maatregelen die je zelf kan nemen om verspreiding te voorkomen zijn: 

  • Was uw handen regelmatig, 
  • Hoest en nies in uw ellebogen, 
  • Gebruik papieren zakdoekjes, 
  • Geen handen schudden, 
  • Blijf thuis bij nies, hoest en griepklachten 

 

Echter wilt dit niet zeggen dat Uit in Zuid volledig gesloten is. Heel Nederland wordt gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven zitten maar een frisse neus halen in een veilig en zeer rustig gebied kan absoluut geen kwaad. Zit je al een aantal dagen binnen met de kids en wil je er even tussenuit? Dan is het huren van één van onze sloepen en een prachtige vaartocht maken door de Biesbosch absoluut een goed en veilig idee. Het weer leent zich er tenslotte prima voor! Deze sloep boekt u privé met uw gezelschap en er zullen dus geen andere mensen in de sloep aanwezig zijn. Speciaal voor deze periode hebben wij een gereduceerd tarief en bieden wij, tot 6 april 2020, onze sloepen aan tussen 09:00 en 18:00 uur voor 75 euro (normaliter 180 euro). Wilt u een sloep huren? Dan kan dit door te bellen naar 01 62 – 727 040 of te mailen naar info@uitinzuid.nl.

 

Andere opties: 

  • Huur een tandem 
    • 10:00 tot 17:00 uur voor € 25,- per stuk   
  • Huur een scooter  
    • 10:00 tot 17:00 uur voor € 35,- per stuk   
  • Huur een tuk tuk  (gereduceerd tarief geldig tot 6 april 2020)
    • 10:00 tot 17:00 uur voor € 75,- per stuk  

Alle drie hele leuke opties waarbij u uiteraard alle materialen alleen voor uw gezelschap reserveert. U krijgt van ons mooie routes mee door de natuur met mooie plekken waar u onderweg bijvoorbeeld fijn met het gezin kunt picknicken in de frisse lucht.  Wilt u iets huren? Dan kan dit door te bellen naar 01 62 – 727 040 of te mailen naar info@uitinzuid.nl.

 

De ontwikkelingen rondom het coronavirus zullen wij op de voet volgen en mochten er zaken veranderen in ons beleid dan zullen wij u hier z.s.m. van op de hoogte brengen.